Pénzügyi intézmények

A pénzügyi intézmények, bankok világa az egyik legkényesebb terület az érzékeny adatok védelmének szempontjából. Mindenkinek kényelmetlen helyzet egy pultban ücsörögni és suttogva beszélni az ügyintézővel, mert 3 méterre ott egy másik ügyfél. Nem akarjuk másnak odaadni ezeket az információkat. Ez rontja a kommunikáció minöségét, nehezebbé teszi az amúgy is sokszor bonyolult ügyletek megértését. Ezzel az ügyintézők munkája nehezebbé, töredezetté válik ami stresszt, feszültséget okoz. Az ügyfél pedig kényelmetlenül érzi magát. 

Egy banknak kötelező megvédeni az ügyfelek adatait, ezt akkor is meg kell tenni amikor az adatok felvétele, az adatközlés folyik. Íg csökken a lehallgatott adatokkal való visszaélés lehetősége is.

Gondosan tervezett ügyféltér, jó minőségű, akusztikai szempontból is megfelelő anyagok megválasztása, az ergonómiai követelmények átgondolása önmagában is sokat tehet a jó közérzet biztosításáért. A beszédérthetőség utólagos javítása, sok esetben nem igényel hatalmas beruházást csak minimális változtatást a környezetben használt anyagokban és műtárgyakban. Egy alkalmasan elhelyezett paraván, egy függöny, néhány apróság jelentős változást hozhat önmagában is.

A hangleplezés technológiája képes biztosítani a nyugodt környezetet mind az ügyfél, mind az ügyintéző részére. Javul a kommunkáció, kevesebb a félrehallás, félreértés. A nyugodtabb ügyintézési folyamat emeli a bizalmat az ügyfélben és biztosítja az ügyintézőnek is a magabiztosságot. 

Természetesen a back-office is profitálhat a hangleplezés technológiájából. Sok kolléga hasonló problémákkal kűzd mint a call-centerek esetében, vagy egy-egy folyamat döntési szakaszában. A nagy zaj, a kiszámíthatatlan környezet kizökkent az elmélyült koncentrációból és nehezen áll vissza a megfelelő figyelem fókusz.